Tuesday, November 11, 2008

Fehérmártásos zöldséges gnocchi

Nagyon gyorsan elkészíthető ebéd, amennyiben nem házilag készül a gnocchi, vagy van lefagyasztva.
Sajnos nálunk idő hiányában nem készült házilag, raktáron sem volt, így bolti gombóckák kerültek a fazékba.

A szósz is a - mi van itthon - elgondolás alapján készült, így hagymát píritottam, rá egy nagyobb paradicsomot apróra vágva, és zöld borsót, sót, oregánót, kakkukfűvet tettem.
Amikor minden jól megpirult, ehető puhaságúra főtt, akkor egy kanál lisztel átforgattam, majd kb. fél dl tejjel felöntöttem, reszelt sajtot forgattam bele és végül két evőkanál tejfölt.
A sok tejtermék azért kerülhetett bele, mert én ebből nem ettem.
De zabtejjel, szója joghurttal kivitelezhető tejmentes rajongók számára.
A tetejét sajttal és póréhagymával dobáltam meg.

4 comments:

Frazon Zsófi said...

tök jó kis téli hangulata van!

Frazon Zsófi said...

ja, én szeretem a telet!

irisz said...

én is, főleg forralt borral :)

Kriszta said...

A forralt bor jó :)