Tuesday, November 11, 2008

Egzotikus gyümölcssaláta

Elöljáróban néhány megjegyzés, tapasztalat.
1. Az öntetben a túrót nyugodtan lehet helyettesíteni további kefírrel, joghurttal. Én csak azért csináltam túróval, hogy tartalmasabb legyen, lévén nálam most főétkezést helyettesít.
2. Azt az egy evőkanál mézet is ki kellett volna hagynom, mert az én ízlésemnek ez már így is túl édes, főleg a banán miatt.
3. Most ricottát használtam, mert az volt itthon (és amúgy is lejár és meg kell enni), de rá kellett jönnöm, hogy azért én inkább vonzódom a mi jó kis hazai túrónkhoz. A ricotta ugyan szép krémes lett, de olyan apró szemcsés, hogy az az érzésem, mintha valami instant túróporból lenne az öntet :(

Amúgy más bajom nincs vele :)


Hozzávalók:
25 dkg túró
1 kis pohár kefír
1 ek. méz (elhagyható, sőt)
3 ek. kókusztejpor
2 banán
2 zöldalma
2 narancs

A túrót jól elkeverem a kefírrel, mézzel és kókusztejporral. Ezután a gyümölcsöket megpucolom és egy tálba kockázom, ráöntöm a túrókrémet és jól összekeverem. Ha egy kicsit áll a hűtőben, jobban összeérnek az ízek.
Vigyázat, ebből óriási adag lesz!

4 comments:

irisz said...

..azt hiszem Te ízekben gazdagabb diétát találtál, mint én :P

Kriszta said...

Nem bírom az egyhangúságot :)

Mónika said...

..és borzasztóan laktató! :)

Kriszta said...

...csak mennyiség kérdése :)