Thursday, October 30, 2008

Csokoládé mámor

Szegeden szereztük be az itt látható csokoládé csodákat. Mégpedig egy Latin negyed névre hallgató álom boltban. Sajnos Pesten nincs ilyen üzlet, legalábbis nem találtam semmilyen infót, a weboldala a cégnek még nem készült el. Ráadásul csak tudnék róla, ha volna elérhető közelségben ehhez hasonló kínálat (nincs!).
A fotók keveset adnak vissza persze az élményből, főleg hogy ilyen borús reggelen készültek.
Az első kép a Coppeneur csokoládés cég Ocumare -ből származó kakaóból készült chilis kakaódarabocskás példánya. Kíváló!

A második és a harmadik fotón a Dolfin-tól látható csomagolásban és megkezdve egy fantasztikus fahéjas tejcsokoládé.
Inkább rajongok a sok százalékos v.mi plusz ízzel bolondított sötétcsokoládékért, de rájöttem ma, hogy a legfinomabb ez előbbit úgy enni, hogy közben bele -belefalsz egy finom fahéjas tejes táblába. Mindenkinek ajánlom!
A latin negyed szegedi utazás alkalmával kötelező! A cím:
6720 Szeged,Kelemen u. 11.

A szegedieknek meg üzenem, hogy nagyon nagyon szerencsések!

10 comments:

Anonymous said...

Nem voltál még a Katona József utcában a Keserédesben? ott is nagyon nagyon csokik vannak!!!

irisz said...

már nagyon készülök oda is! de még nem merészkedtem el eddig! :)

Anonymous said...

Naja.... Meg a gyulaiak. A 100 éves cukrászda, valami csoda! Szegedi lévén, én őket írígylem. :-)Láttam már ezt a boltot, de nem gondolta, hogy ilyen kincsek vannak. Köszi, hogy szóltál. :-)
Edit

irisz said...

Nekem a Gyulai százév sajna nem okozott ekorra élményt, bár lehet h. elrontottam valamit az átélésnél :(((.
Itt az a jó, h. nem egy gyártót kell szeretni vagy nem szeretni, hanem simán lehet dúskálni a szebbnél szebb csomagolásokban, és a jobbnál jobb csokoládékban :))

Frazon Zsófi said...

igen, én is minimum két csokoládét szeretnék egyszerre enni, ráadásul a legbarbárabb módon: beleharapni a táblába. ilyen luxust csak nagyon ritkán engedek meg magamnak, mert általában azért meg kell osztanom valakivel... na nem sajnálom másoktól, mert nem vagyok irígy, de azért egy hatalmas tábla csokibe beleharapni... az isteni. Gyerekek ne figyeljenek, mert elrosszulnak!

irisz said...

igen, igen több csokoládét enni egyidőben írtóra jó - egyetlen hátránya van, gyorsan elfogy az összes fellelhető csokoládé.... de visszaemlékezni is jó persze! :)

Frazon Zsófi said...

persze, nézegetni a pánkó képeket :))

Kriszta said...

Most eszembe jutott a Csokoládé egy jelenete, amikor a polgármester a csokibolt kirakatában titokban felzabálja a dekorációt... :D
Imádom azt a filmet. Meg a csokit is :)

Frazon Zsófi said...

ez olyan, mintha a Néprajzi Múzeum igazgatója megenné a city light-ot a Kossuth téren :))

Anonymous said...

Culinaris. ott van ez is, meg még 20 féle. Minimum.