Három nagyon érdekes és olvasásra érdemes zöld cikk a Tudatos Vásárló oldalán:
1. JAPÁN MINTA:
Mire jó a közösségi vállalkozás? Egyáltalán, mi az? Kis szemléltetőanyag Japánból, ahol a társadalmilag elkötelezett üzleti modellek egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek. A teljes cikk: itt!
Mire jó a közösségi vállalkozás? Egyáltalán, mi az? Kis szemléltetőanyag Japánból, ahol a társadalmilag elkötelezett üzleti modellek egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek. A teljes cikk: itt!
2. PALACK PARA:
Európa- és Amerika-szerte egyre többen hagynak fel palackozott vizek vásárlásával, s isznak inkább vezetékes ivóvizet. Sokakat a környezettudatosság tesz csapvíz-rajongóvá: a vászonszatyor elterjedése után az újratölthető palack lehet a legújabb ökodivat. A teljes cikk: itt!
3. ZÖLD KAMU:
Terepjáró a virágos réten, zöldmezős beruházásként felhúzott madárfüttyös „öko” lakópark, természetvédelmi szervezetet szponzoráló (s közben az őt terhelő tengerszennyezésért kirótt bírósági büntetést pofátlanul „lealkudó”) olajipari multi – néhány példa abból, mit is nevezünk „zöldre mosás”-nak. A teljes cikk: itt!
Jó olvasást!
3 comments:
hát tudod! ez a zöldremosás, ez mekkora aljasság!
ja: és éljenek a japánok! :D legközelebb inkább legyen ott az olimpia...
tényleg az! a hétvégén megnéztük a corporation c. dokumentum filmet, ami pont arról szól, h. mi mindent lehet megtenni egy-egy vállalat mögé bújva, félelmetes!
Post a Comment