Tuesday, November 20, 2007

Zöldséges rakott krumpli

Kipróbáltuk a remeknél remekebb finomságokat soroló rongybaba konyha egyik receptjét, és nagyon nagyon tetszett! Ajánlom mindenkinek: http://rongybabakonyha.blogspot.com/2007/10/zldsges-rakott-krumpli.html

"Hozzá:
5-6 hajában főtt krumpli
1 piros konzervbab
2 szál póréhagyma
2 kis (vagy 1 nagy) pohár tejföl
1 tojás
1-2 piros paprika
fokhagyma, kakukkfű, só
pici olivaolaj

A jénai tálat olivaolajjal bekentem, az aljára egy sor szeletelt főtt krumplit tettem.
Megdinszteltem a póréhagymát 2 gerezd fokhagymával és a felkockázott piros paprikával, ezt rátettem a krumplira.
A következő réteg a bab, megszórva kakukkfűvel.
A tejfölt elkevertem egy tojással, sóval, fokhagymával, a felével megöntöztem a babot, majd újabb réteg krumpli és a maradék tejföl, végül a sütőben készre sütöttem."

No comments: