Monday, August 3, 2009

hidegen, melegen, sárgán

Fizimiskára klasszul csomósra főzőtt vaníliasodóra vagy pudingra tippelnék. Amúgy kukorica krémleves.
Az ihletett és az alapfűszer ötletet Mirelle blogjáról merítettem, és csak néhány ponton változtattam: nem tettem bele tárkonyt (úgy éreztem, a szerecsendió mellé nem szeretnék mégegy karakteres fűszert), viszont fokhagymát nagyon is.

Tehát: kukorica főzés (3 cső), a szemek elválasztása a csutkától (kicsit vicces, az egész konyha kukoricás lett), 3 gerezd elnyomott fokhagyma megfuttatva kis vajon, rá a pépesített kukorica, kis főzőlével, sóval, fehérborssal, bele egy kis doboz tejföl (ja, a lisztet is kihagytam), csavarintás citrom, jó sok szerecsendió, még kis lé, hogy sűrű, leveses/főzelékes legyen, és már kész is a csomósra főzött vaníliapuding.

Hidegen és melegen is jó, a meleg változatra pirított kenyérkocka és kis parmezán is mehet. Ment.

No comments: