Friday, April 24, 2009

Veszélyes helyek - Rózsavölgyi Csokoládébolt

A Rózsavölgyi Csokoládé nem csak finom, hanem szép is és fordítva. Helyben készült, magyar termék, fair trade kakaóbabból - ha jól értettem az alkotókkal készült interjúból, és gonddal elkészített minden darab. Hozzáértő kísérletezéssel - meggyőző végeredményekkel.
Sajnos a bonbon válogatás nem érte meg a fotózást, pedig nagyon szép papírtölcsérben kaptam, de a kardamomos étcsokoládénak volt egy rövid ideje fotózásra mielőtt a gyönyörű elmúlás sorsára jutott volna. :)
Csak legekben lehet erről beszélni, ajánlom mindenkinek!

7 comments:

Kriszta said...

Jajj, ma reggel csupa gyönyörűségekbe botlok!
És ti ezt megettétek?!?

irisz said...

hmmmmmm, Te megálltad volna? :P

Kriszta said...

Öööö... hát igen! Persze! Kemény vagyok! (csak ne lássa meg senki a csokit a szám szélén...)

Belly said...

Szia!

Én csak álmodozom róla,hogy egyszer eljutok oda,de a videót én is rég feltettem a blogomra,hogy más is lássa és eljusson hozzájuk:-D.
http://mollykonyhaja.blogspot.com/2009/04/shangri-lanirvana-avagy-csokimenyorszag.html

Mónika said...

jujdeszép, és milyen praktikus, eleinte kevés bűntudattal is lehet enni, mert csak a kis sarkokat kell letörni..aztán a többit azonnal:)

irisz said...

kicsi sarokból nagyon kevés van ám!! :P

Frazon Zsófi said...

jobban is szeretem, ha a sarkok nagyok! úgyhogy szerencsére csak kevés fér a kicsi sarokból... :P