Wednesday, November 19, 2008

Meleg tésztasaláta

Csak a hozzávalók beszerzéséből hazaérve vettem észre, hogy a szuper tésztás recept, amit kinéztem, az egy tésztasaláta - tehát nem meleg étel. De ha már megvolt minden hozzávaló, nem mondtam le róla, így a főtt tésztával való összekeverés után betoltam a sütőbe 10 perce az egészet és végül mégiscsak meleget vacsorázhattunk.

A tésztához a következők kerültek: egy fél lila hagyma apróra vágva, kb. 10 dkg ruccola, 35 dkg paradicsom (a recept szerint koktél paradicsom) felaprítva, 3 e.k. fekete olajbogyó felkarikázva, 3-4 db aszalt paradicsom felvagdosva, 15 dkg füstölt mozzarella kis kockákra vágva, egy e.k. balzsamecet, egy e.k. olíva olaj, só és feketebors.

Mindezt a Reader's Digest kiadásában megjelent - Az életerő konyhája - c. könyvből vettem.
A könyv a zöldségevés mellett kampányol, felsorolva külön a legjobb zöldségeket h. melyik miért nagyon jó, és leginkább, nagyon érdekes sok-zöldséges húsos recepteket ajánl, bizonyítva hogy a zöldségevés beépíthető az étrendbe úgyis, hogy le sem kell mondani az állatok megevéséről :P.

2 comments:

Kriszta said...

Hm, na igen, ez tényleg nagyon finomság :)

Frazon Zsófi said...

jajj, ez nagyon vicces! már napok óta azt eszem, amit adnak, és mára kitaláltam, hogy mit csinálok cserébe én! naggggyon sok az áthallás, csak az alapanyag spagetti, vannak benne magok, usw. úgy látszik egyre jár az agyunk! azért van különbség is, úgyhogy ha jól sikerül, akkor este felteszem! még az is lehet, hogy merítek innen kis ötletet hozzá... (az én receptemben is van rukkola, imádom!)