Tuesday, November 4, 2008

Csokinap van? :)

... úgy tűnik. Ma ugyanis (majdnem) mindenhonnan a csokoládé köszön vissza rám :)
Miután a Lindt honlapján szenvedtem a sok finomság látványától, ma élőben is tobzódhattam. Valami miatt bementem a Müllerbe, ahol bizony új felfedezéseket tettem. Először is annyit elmondanék, hogy ez a Müller nemrég nyílt nálunk, és kitörő ujjongással fogadtam, merthogy enyhén szólva is kellemes-nosztalgikus érzéseim fűződnek hozzá. Az úgy volt, hogy megboldogult fiatalságom egy szép esztendejét Németországban töltöttem, ahol sokat időztünk a csajokkal a helyi Müllerben... :) Ez nekem egy szeletke Németország. És bár általában előnyben részesítem a magyar termékeket, itt azért mégiscsak újra találkozom a régi ismerősökkel (pl. Balisto :o)).
Na de azt eddig nem is vettem észre, hogy M a Lindt édességek tárháza is! Rengeteg-rengeteg termékük van itt! Csokik, bonbonok, karácsonyi cuccosok... Ugyan az áhított ízű mousse csokikat nem láttam, de más ízű abból is van. És egy csomóféle különlegesség. Alig bírtam választani. Aztán végül egy fahéjas-korianderes tábla landolt a kosárban. Egy tábla imádom-körtés Ritter Sport mellett... Ez a fahéjas-korianderes elég furcsa nekem, de ízlik. Kicsit karácsonyi íze van (elnevezéséhez híven) :) Viszont tényleg csak enyhén ízesített, úgyhogy inkább a 70% kakaót érezni.

És hogy egy kis bioság is álljon itt: Mülleréknek is van saját bio kozmetikumcsaládjuk, a Terra Naturi:

5 comments:

Anonymous said...

Szia!
A Müllert én is nagyon szeretem, nagyon jó dolgokat kapni ott :))
Elárulod hol nyílt ez az új üzletük?
Én csak a reptérnél lévőt ismerem.
A Lindt csokikban azt is szeretem, hogy a csomagolásuk olyan szép, az ember nem bírja otthagyni őket :)
Köszönöm.

Kriszta said...

Szia! Én tatabányai vagyok, úgyhogy sajnos nem sokat tudok segíteni neked, mert ez a bolt T.bányán nyílt.
De a csokit illetően igazad van :) A Hot-szériának meg kifejezetten ütős a csomagolása.

Anonymous said...

Köszönöm szépen. Marad a ferihegyi.
Igen, igazad van.
Még a karácsonyi kiadásokat különösen kedvelem. Láttad most mik vannak? Egy karácsonyi fémgömbre nagyon fáj a fogam...

;-)

poppy said...

Háát igen, a Müller! Amikor először jártam az egyik üzletükben, csendben csak annyit tudtam suttogni, hogy én ide beköltözök....

Kriszta said...

Poppy, ez aranyos! :D

L.kukta, én amit még majdnem megvettem, az egy zöld lóhere alakú fémdobozos szerencsekívánó bonbon :) Még lehet, hogy megdobom magam egy ilyennel, hátha használ :)