Sunday, September 14, 2008

mindent bele rakottas

Ez egy nagyon titkos bejegyzés :) mert: nem mondhatom meg, ki főzte, és aki főzte, nem mondta el, mit tett bele, úgyhogy saját egyéni leleményemre vagyok hagyatva.
A dolog úgy kezdődött, hogy hétfőtől egy hétre a tranzit vizuális kultúra blog oldalon írok kis szövegeket, és miután tartok tőle, hogy a napi múzeumi gálya mellett elhalványul majd kreatív tenni akarásom, próbáltam a hétvégén előre dolgozni. Amíg én güzülök, a titkos szakács a konyhában főz.
A mindent bele rakottas nagyon finom volt, kétszer is szedtem belőle - és holnapra is marad. Szerintem főtt krumpli, nyers, vékonyan szeletelt padlizsán, paradicsom, paprika, főtt tojás, tejföl van halmozva rogyásig, sóval, borssal, oregánóval és talán egy kis bazsalikommal fűszerezve, a tetején pedig 20 dkg mozarella (láttam a hűtőben, két zacskó volt). Az oliva olaj ízét is kiéreztem. Saját tapasztalataim szerint ez kb. 30 perc összesütést jelent. Azt hiszem, szeretem ezt az egyszerű szóösszetételt hallani: Kész az ebéd! Talán be kellene vállalnom még egy hetet a tranziton?

2 comments:

irisz said...

lehet h. a medvék nekiálltak főzni? majd figyelem a mieinket is, végül elég közel húzódtak a tűzhelyhez...

Frazon Zsófi said...

ó igen! természetesen ez a megoldás :)